2014年3月18日星期二

文理泳會係唔係仲有開泳班?

但係明明被差佬拉人封艇,點解仲有班開:http://whampoashit.blogspot.com/2014/03/blog-post_16.html
而且仲唔係一年, 唔通年年走完佬都可以再開,咁唔係好易發達?

壹週刊1151期: 文理泳會 呃家長實錄

「文理泳會,與你一起成長」,文理泳會的廣告歌深入民心,但本刊近日收到有關這間老字號的投訴,有苦主指女兒參加文理泳會舉辦的滾軸溜冰班,竟然拖足半年無堂上,最離譜的是,即使法庭判處文理泳會敗訴,須退還報名費,但文理泳會竟無視判決,拒絕退錢!

「文理泳會,厄完一年又一年」,仲係度厄緊錢呀!








一週刊第751期:文理泳會惡人先告狀

一週刊第751期: 報名學游水,無堂上就無堂上, 唔可以投訴,否則胡蘇叔叔會向你發出警告信,咁x惡,真係唔講得笑喎!



一週刊第600期:

文理泳會惡人先告狀 違規辦泳班兼嚇投訴人

石小姐七月替十一歲女兒,報名參加文理泳會的「金牌包曉班」游泳課程,一次過付清八堂學費,共一千五百三十八元,開班日期為七月十八日,於天水圍公眾

没有评论:

发表评论