2014年3月18日星期二

三個走數游泳教練秘屎

第一個:你有緣,佢有緣 文理泳會與你一起成長, 

你同文理泳會有緣就大鑊啦!
仲記唔記得佢地首廣告歌? 成長左之後,胡鬚叔叔竟然變左走佬教練, 已經走左幾年數, 走完一年第二年仲可以繼續開,真係歷盡滄桑,2014年,唔知仲會唔會再來呢?

第二個:港泳游泳會,


英雄出少年, 係個十幾歲的後生仔,可能見胡鬚佬得咁過癮, 佢都來走埋一份,2012年係快樂坊打工走左佬,想陷害快樂坊,被差佬拉左,仲要快樂坊幫佢填數。少年英雄陳冠霖,有一樣野同胡鬚佬好相似, 就係走完可以再走,2013年,走佬機會又來了,他改了名健 sir ,自己開了一間港泳游泳會,用自己個戶口 chan kuan lam 收學費, 收完學費失左踪,上當者好多,有人報左警,可惜無上報紙,無咩人知,所以今年香港人想學游水,好危險,因為陳冠霖除左走數,仲偷學生錢,俾差佬拉過:

2012年8月x日,警方於九龍公園游泳池拘捕陳冠霖及關梓傑,他們涉嫌於九龍公園游泳池盜竊他人財物。本會獲悉有關陳冠霖的罪行之後,決定開除他,特此聲明。若有其他受害者,可聯絡尖沙咀警署 CID 五隊,專門負責處理此案,電話 23752397。


第三個:澳泳會,


個網站仲招生架

這三個走佬天王,今年可能智捲土重來,繼續走佬

其實我真係覺得好奇怪,點解差佬唔做佢地呢?

没有评论:

发表评论