2014年3月17日星期一

港泳游泳會歷屎

港泳游泳會, 2013年開, 前身是冠生游泳會, 2012年開,老細個名以前是陳冠霖, 改名港泳游泳會之後, 陳冠霖改了名字 健sir。以前的冠生游泳會另一個老細是 Oscar 關, 現在的港泳游泳會 慕sir, 同陳冠霖拍住上, Oscar 關其實就是慕sir,都是因為被警察拉過改了名的,他們都自稱有六年以上教水經驗, 但是陳冠霖2012年在快樂坊臥底期間得18歲,2013年說自己有6年以上教水經驗, 少年出英雄?

而且兩人都自稱有澳洲一級游泳教練證書及香港游泳總會的教練證書, 但是網站無顯示證書, 不知是真定假? 陳冠霖賊仔出身, 盜竊罪被差佬拉過,所以他可能無當有都得架。

有間文理泳會, 唔知你地知唔知, 收左學生錢走佬都走左好多次, 由200x年開始, 蘋果日報都上過兩次, 走極都仲係用文理泳會個名, 港泳游泳會, 唔知會唔會再改名呢?因為冠生游泳會2012年走佬, 改左名港泳游泳會。

我在快樂坊個網站見到有個關梓傑同陳冠霖一齊被警方拘捕,關梓傑應該就是 Oscar 關,而Oscar 關即是慕sir,港泳游泳會可能係個賊仔游泳會,專門訓練賊仔架。

没有评论:

发表评论